Αναγνώστες

Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

KAΤΑΡΓΗΣΗ.....TOY BLOG ΠΕΡΙ ΑΝΕΜΩΝ ΚΑΙ ΥΔΑΤΩΝ...

Με   μεγάλη   λύπη   μου   αποχωρίζομαι   το   παλιό   μου   σπιτάκι....το   ΠΕΡΙ   ΑΝΕΜΩΝ  ΚΑΙ  ΥΔΑΤΩΝ..Δέν   ξέρω  γιατί   και  πως   αλλά  μου  έλεγε  ότι   κάποιος   διοχέτευε   κακόβουλο   λογισμικό   μέσω  του  blog  μου.    Αν   κατάλαβα   καλά   γιατί   οι  γνώσεις   μου   είναι   περιορισμένες  κάποιος  είχε   χακάρει  το blog....  Ξεκινάω  πάλι   από   την  αρχή  φτιάχνοντας   καινούριο  και   ελπίζοντας   ότι   θα   σας  έχω   και  πάλι   κοντά  μου....  Εύχομαι  να  είμαι   η  τελευταία   που  της   συνέβη  αυτό!

5 σχόλια:

  1. Εδώ είμαστε!
    Κικίτσα μου καλορίζικο το καινούριο σπιτάκι, να είναι πιο τυχερό από το παλιό!
    Καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλοριζικο κ αλλο κακο να μην σε βρει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κική μου καλή αρχή στο νέο blogοσπιτάκι σου, πολλές και καλύτερες δημιουργίες !!!
    Και μια αγκαλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΙΚΗ ΜΗΝ ΑΝΥΣΗΧΕΙΣ. ΣΕ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΠΑΣ! ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ! ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή