Αναγνώστες

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Γιά τήν κορούλα μου!!!




Ανάμεσα  στά  άλλα δώρα  που  πήρε θέλω  να τής  προσφέρω  καί  ένα   συμβολικό  δωράκι!!!  Τής  εύχομαι  με  τόν  καινούριο  χρόνο  να  στεγάσει  στό  δικό  της   σπιτάκι  τα  όνειρα  της  με  τόν  άνθρωπο  που  έχει  επιλέξει  να  είναι  δίπλα  της!!!Ανθή  μου  σ  αγαπώ  πολύ  γιά  μένα  είσαι  τα  πάντα  καί  θα  είμαι  όσο  ζω  δίπλα  σου!  Η  ευτυχία σου  είναι  καί  δική  μου  μη  το  ξεχνάς!!!  Είσαι  η  ζωή  μου!  Σε  λατρευώ!!!

13 σχόλια:

  1. ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΚΑΝΕΙΣ!!!!!
    ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΔΩΡΩΝ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κική μου είναι καταπληκτικό...να χαίρεσαι την κορούλα σου και να τη δελις όπως επιθυμείς...ανθή μου η μαμά είναι τέλεια.....!!!!!!!!θεά.....!!!!!!!!να τη χαίρεσαι και να την προσέχεις..!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κικη μου νασαι καλα..ο Θεος να ευλογει το δρομο που εχει χαραξει..υπεροχο το δωρο σου..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι γλυκόόό!!!! Και το βράδυ πανέμορφο!!! Πολύ όμορφη έμπνευση!!!!! Φιλιά...
    Καλή Πρωτοχρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ.ΤΥΧΕΡΗ Η ΑΝΘΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΜΑΜΑ.ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΛΙ ΧΡΟΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι ομορφο που εγινε!!!Μπραβο Κικη μου!και μακαρι να ειναι τοσο γουρλιδικο για την κορουλα σου!Ευχομαι να πραγματοποιηθει η ευχη σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο Κική!! Αυτό θέλουν τα παιδιά μας, στοργή και ζεστασιά! Πολύτιμα δώρα.. ανεκτίμητα! Να είσαι καλά, Καλή Χρονιά σε όλη σου την οικογένεια. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ!!! Μανούλες γλυκές και μετά πως να μην σας έχουμε στα όπα όπα!!! Να το χαίρεσαι το κοριτσάκι σου και να το βλέπεις πάντα ευτυχισμένο!!! Ο Νέος χρόνος να σας τα φέρει ΟΛΑ ΔΕΞΙΑ!!!! Φιλιά πολλά και Χρόνια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχουυυυ! υπέροχο..φανταστικό..πολύ μου άρεσε.Σου εύχομαι γλυκιά μου ότι καλύτερο για τη νέα χρονιά να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου και ότι αγαπάς γύρω σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κικη μου ειναι υπεροχο!!!Τυχερη η κορουλα!!!!Σου ευχομαι καλη χρονια με υγεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Hello Kika, welcome to Casa de Retalhos!

    I love this little house. I love little houses, and yours is very beautiful.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Yπέροχο! Φαντάζομαι χαρά η κορούλα σου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή