Αναγνώστες

Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

Βραβείο!

Πιό  παλιά   στο   προηγούμενο   blog  μου  μού  είχε  στείλει   η  φίλη  μας  η  Ρένα  Χριστοδούλου   αυτό  το  βραβείο  αλλά  δεν   είχα   προλάβει  να  το   αναρτήσω.. Τώρα   μου  το  έστειλε  ξανά   το  Κατερινάκι!  Ευχαριστώ  πολύ  και  τις  δύο!!!  Και  τώρα   πρέπει  να  σας  πω  λίγα   πράγματα  για  μένα....  Είμαι  παντρεμένη   και   έχω  μια   κόρη!!! Μένω   στην  Αθήνα  αλλά  η  καταγωγή  μου  είναι   από  τα  Ίρια   ένα  όμορφο  και  ήσυχο   παραθαλάσσιο  χώριο  λίγο  έξω  από  το  Ναύπλιο!  Μισώ   τα   ψέμματα  καί  το  κουτσομπολιό Είμαι  πολύ παρορμητική , μου  αρέσουν  πολύ τα  ταξίδια  αν   και  τα  τελευταία  χρόνια  τα   έχω   ...ξεχάσει! Πρέπει   τώρα  να  το  στείλω  σε  άλλες πέντε  φίλες  που  είναι  η  katrin  decoupage,  η  Ανθήλη, στη  γλυκειά μας  Αχτίδα  καί   τήν  ευχαριστώ  πολύ  γιά τα   υπέροχα  δωράκια  της, στη  φίλη   από  το  μπλεγμένο   κουβάρι  καί  στη   Δέσποινα  από  το  δημιουργίες  από  ύφασμα!

8 σχόλια:

  1. ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ ΣΟΥ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΚΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΗ.ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΛΙΓΟ Η ΜΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ φίλη μου, σου εύχομαι να πάρεις αμέτρητα βραβεία μα πάνω απ' όλα να πάρεις απο εμάς αγάπη και φιλία πραγματική.Χαίρομαι που πήρες τη καρτούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ χαρομαι για το βραβειο σου Κικη μου!!Καλη αρχη ξανα και ευχομαι να γεμισει το νεο σου σπιτακι με πολλα ακομη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. να το χαρεις το βραβειακι σου..παντα τετοια...καλο σ.β...φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα σε όλες σας!!! Σας ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε ευχαριστώ Κική μου για το βραβείο σου !!! Μεγάλη μου τιμή!!! Καλές γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε ευχαριστώ Κική μου για το βραβείο σου !!! Μεγάλη μου τιμή!!! Καλές γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή