Αναγνώστες

Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

Κλήρωση!!!

Φίλες  μου  όπως  σας  είχα  υποσχεθεί  έφτασε  η  ώρα  της κλήρωσης!!!  Συχγωρέστε  με  όμως   δεν   μπορώ  να  ανεβάσω   φωτογραφίες  το   λάπτοπ  μου   μού  κάνει   πεισματάκια!Λοιπόν   τυχερή   είναι   η  καλή  μας   φίλη   η  ΠΟΔΗΛΑΤΙΣΑ!!!!   Της   εύχομαι  να  είναι   πάντα   τυχερή   και  να  συνεχίσει   τα   όμορφα   ταξίδια  της    γιατί   κατά   κάποιο   τρόπο   ταξιδεύει   και   εμάς!!!  Τώρα   θα  πεταχτώ   μέχρι   το   σπιτάκι   της   να  της   πω   τα   ευχάριστα!!!  Σας   ευχαριστώ  πολύ  όλες   για   άλλη  μια  φορά!  Να  είστε  καλά   και  να  περνάτε   όμορφα! Φιλάκια!

8 σχόλια:

  1. τρανη και τυχερη ναναι η φιλη μας..και συ κοριτσι να σκορπας χαμογελα παντου..καλο βραδυ..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ!Να είσαι καλά καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ πολύ!!!!! Αισθάνομαι πραγματικά τυχερή, όχι τόσο για τα δώρα που κερδίζω, μα γιατί μέσα σε αυτή την γειτονιά έχω γνωρίσει όλους εσάς!!!! Κική μου σε ευχαριστώ πολύ για το δώρο και για τις ευχές!!! Χαίρομαι που κατά καιρούς με τις φωτογραφίες μου καταφέρνω και σας ταξιδεύω… και εύχομαι και σε σας να μπορέσετε να πραγματοποιήσετε τα ταξίδια των ονείρων σας!!! Ελπίζω το νέο σου σπιτάκι να μην υποστεί ταλαιπωρίες και να είναι πολύ πολύ τυχερό!!!! Μέσα από την καρδιά μου χίλιες ευχές για Καλές Γιορτές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πέρν αμια βόλτα και από το δικό μου σπιτάκι που σε περιμένει ένα βραβείο-δωράκι. Ελπίζω να είμαι γουρλού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπραβο στην τυχερουλα φιλη μας την ποδηλατισσα!!!
    που κερδισε το δωρακι σου!Φιλακια πολλα Κικη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ποδηλάτισσα σε ευχαριστω για τις ευχές σου! Είναι όντως πολύ όμορφη αυτή η επαφή που δημιουργείται μέσα από τα blog μας! Τη Δευτέρα το πρωί θα σου στείλω το δωράκι σου συστημένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κατερινάκι μου σε ευχαριστώ πολύ! Έρχομαι να πάρω το βραβείο-δωράκι μου να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή